Monday, July 4, 2011

This is it

Jag är så tacksam för allt son hänt och händer mig.Det gör mig till den jag är idag Det snabbspolar mig fram till heligheten och kvar på perrongen står de blinda fortfarande och famlar. ;-) Men.Jag är så stolt över mig själv.Först trängs man,det är ont om luft,hittar inte ut.Sedan.Hinmelriket.Friheten.Lugnet Nu andas jag luften på andra sidan och den är underbar,lätt och lugn.Jag älskar min kropp.Jag älskar mitt ärr.Jag älskar smärtan jag haft och erfarenheten.Jag älskar visdomen jag funnit och tacksamheten över barnen.Jag älskar att jag lär mig att ta hand om mig själv.Bästa saken att lära sina barn;Ta hand om dig.På alla sätt.Jag är jag.Det är en rusande,ilande lycka i det.Att jag är jag.Den lyckan finns bara inom mig,kan aldrig finnas i saker utanför mig själv.De andra kan fortsätta spela sina roller.Skapa en image och det.Tills de också hittar snabbspolnings-knappenMen jag släpper nu.This is it.
Published with Blogger-droid v1.7.0

No comments:

Post a Comment