Monday, July 11, 2011

Lite lustigt

Tycker att det är liiite kul att det är främst fittfödsel-kvinns som uttalar sig neggo om snitt "det är så dåligt för barnet"-"föder du med snitt är du svag,väljer den lätta vägen,är ingen stark kvinna"-o.s.v i all oändlighet.....Really!???Så det säger du haha.Det stavas l-i-v-s-e-r-f-a-r-e-n-h-e-t...Skaffa dig lite av det.Upplev och suffer innan du uttalar dig om saker you know nothing about,dear little friend...på en personligare note,imorrn blir det 50års partaj i Leeds.Barnen är gudomliga.Uma snarkar bredvid mig,hon fyller sex månader imorgon också.Så mjuk och varm,söt,egendomlig och tokig,som sockervadd.Tamejtusan,jag älskar dig din lilla knubbsäl!Och mormor,din mormor.Hon är så kär i dig.Hon "känner igen dig" säger hon.Jag förstår vad hon menar.Du är så självklar.Med ögon blå och korta tår,tjocka lår,du kyssar får.Tusen och åtetr tusen kyssar,varje dag.Jag är väl ingen poet direkt,men jag önskar jag kunde förklara känslan jag får,som då du satt med bror på den fula motorcykeln i plast ute i trädgården idag.Kärleksmums i hela magen.Han kramade dig,pussade,höll dig ömt "Bandet" mellan er är så påtagligt.Pling låter strängen som är fäst mellan era hjärtan,samhörigheten.Alltid där.Där på morgonen när L rusar ner för trappan för att se dig,dansar med dig,skrattar åt dig,bjuder in till lek och underhåller.Hela långa dagen spinns guldtråden mellan er,leder fram till gonattpussen då han aldrig vill släppa taget.Man vill aldrig släppa taget med läpparna vilandes mot din kind,i kyss,Uma lilla.Vill bara stanna där,i himlen.Alltid.Älskar dig för alltid,lillasyster vår.Min dotter.Vår Uma Isobel.
Published with Blogger-droid v1.7.0

No comments:

Post a Comment