Sunday, July 24, 2011

dag 4

Jag är medveten om att detta är patetiskt att skriva om under rådande omständigheter.Men.Det är min vardag iaf.Dag fyra av magsjuka.Fattar inte varför jag alltid måste vara så sjuk när jag blir sjuk.Inte 24hour bug utan minst fyra dagar.Helvetet när man är småbarnsförälder.Att man måste vara nära,bära,vyssja,läsa,leka,tänka,aktivera.För att sedan spy,spy, spy.Otroligt energikrävande.Äter glass och youghurt för att ha något att spy upp,det blir lättare så.Vad är det för bakteriedemon och när blir jag bättre.?Önskar att jag bodde i Sverige i sådana här lägen så att man hade lite stöd iallafall.Ignoranta engelsmän,bah!!aja.Make me better,dear god.Eller.Hjälp utöya-offren och afrikas svältande barn,sedan alla cancerpatienter osv.Sen mig.Sen hjälper du mig,HJÄLP MIG SEN,RIGHT!???Helst vill jag vara frisk på fredag,på min föllsedag.Jag föller 21 dårå.Gamle tant..
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment