Saturday, July 9, 2011

Ey,bloggen.

Ännu ett sverigebesök,i form av min mama,därav frånvaron.Hektiskt månad...JuliJuli.

Den 12 Juli fyller min svärfar 50,den 16 Juli fyller Toms systerdotter 3 år,
den 17 Juli fyller Lulle 2 år,
den 29 Juli fyller jag 21 år,den 1 Augusti fyller Toms mamma 47 år,den 18 Augusti fyller BÅDE min mamma och Tom år.
Mamma blir 54,Tom fyller 27.....Ojojoj.

Men viktigast för mig,är förstås min blivande tvååring.
Allt annat finns inte,eller finns gör det väl,men bara på en liten kant.
Det brusar om öronen och grusar sig i ögonen.Snart två år.Han,min lilla gubbe,min knubbiga älskling,min mjuka,starka,underbara.Snart två år.Det började den 15 Juli 2009.Onsdag.Det blev morgon den 16 Juli,och vi åkte in.09.52 den 17 Juli 2009 föddes han.och det spelade ingen roll,vad doktorn sa.Att jag nog inte kunde få fler barn,bara jag hade honom.
Lughán,Lughán,Lughán.
Solguden,solstrålen,alltet.
Mammalivet blir roligare med tiden.
Visst är bebistiden magnifik,men sen. Men SEN,mina damer och herrar,
blir det som man säger på gangstah språk FETT SKOJ.Verkligen...jag skrattar ihjäl mig..Varje dag!Han är så himla rolig.
Och det är så skönt att han liksom är en individ,som jag är en individ.Att han är min son och jag hans mamma,inte ihopklistrade,som man är med bebis.Inga namn nämnda.
(*host* UMA *host*).


Vi gosar,och kramar och leker och pratar.PRATAR.Kommunicerar.Detta måste vara minst sagt den mest religiösa thingything det finns att uppleva.Att han växte i min mage,kom ut hux flux,växer sig större,och kan PRATA..Helt sjukt.Surrealistiskt.Mindblowing.Underbart.Kittlande,fantastiskt.

Han räknar.Till tio.I trappan.Vill hålla handen och promenera ner,ett,två,tre,fyra,fem,sex o.s.v.
Han läser,läser,läser...och läser.

Jag längtar efter dig!!!Ja,nu fattar ingen vad jag snackar om,jag umgås med honom hela dagarna o.s.v.Men han ÄR beroendeframkallande.Nu sover han och jag längtar.
Längtar efter hans svettiga lockar,varma tinningar,korta,stubbiga små lår och en blöja full med kiss.


Tom sover också.Honom saknar jag INTE haha.Kanske skulle jag sakna honom mer om han också hade en blöja full med kiss...Kanske finner jag honom mer attraktiv när ålderdomens höst närmar sig och jag får ta hand om honom...Som ett barn.Nära honom vid min barm o.s.v..

Nej,nu spårar jag.

Så jag slutar att skriva innan någon får en hjärtattack.

Puss hej,människor!

No comments:

Post a Comment