Friday, February 24, 2012

The man is home...


Tjohoo,Tom kom precis hem :) Duschar av sig värsta dammet sen är han till service för mig ;-) han jobbar imorgon,som han brukar,så det är verkliegn en bonus när han slutar lite tidigare på fredagen...Att ha honom hemma vid fyra är väääldigt ovanligt.Har känt hur huset bara rasar med tvätt och damm och stök,så nu får han allt leka med barnen lite medan jag städar undan ordentligt.Uma är på mig hela dagarna,så allt tar hundra gånger längre tid än i vabliga fall...Idag så sov ju iochförsig barnen samtidigt,hehe,men det behöver ju inte T veta! ;-)..It's all about the teamwork!..Får se vad jag och barnen hittar på imorgon,trots att detär som en vanlig dag,lördagar för oss,med T på jobbet,så försöker vi ändå göra något extra mysigt.Kanske en fika på stan och en liten treat för barnen :) Kanske en liten bil till L eller så! :D Uma är så fixerad vid min telefon,så jag borde köpa en leksaks smartphone till henne haha!Snacka om icke waldorf..Vi får se hur det blir med den saken... ;-) Kram så länge!

No comments:

Post a Comment