Sunday, February 26, 2012

:) Godkväll!



Sitter och surplar i mig lite musli med soyamjölk,dricker lite ur en kall kopp kaffe.
Funderar över hur energin ska räcka till all städning som är kvar att göra! ;-) Har ni det bra,haft en fin helg?Hoppas det...

Igår jobbade Tom,jag och barnen slappade och pysslade med diverse saker här hemma..T slutade dock lite tidigare än vanligt igen,så jag hann pipa in till stan på egen hand innan allt stängde,blöjköp och annat "vardagsviktigt"..När barnen var lagda så svängde jag ihop en After Eight kladdkaka till idag,då barnens faster,kusin och farmor kom på besök :) (bör intagas med bästa vaniljglassen för bästa effekt,YUM!)Sen hade jag och T datenight som vi har varje lördag,fina man <3.Vi såg på "There Will be Blood",men den tog nästan fyra timmar att beta sig igenom då uma vaknade ideligen ;-) Förgrymmade onge!!!

Sjukt bra.Faktiskt.Brutal men otroligt bra.Jag och film alltså <3

Kroppen värkte av trötthet när vi hoppade i säng runt 1tiden.Skönt att vara så genomtrött i kroppen,natten till lördag kunde jag inte somna alls och det är sjuuukt jobbigt när man är småbarnsförälder...Att inte kunna sova när tillfälle ges.Man vet att man ska amma x antal gånger under natten,och man vet att man ska upp runt sextiden,men man kan bara inte sova.

Men natten var okej faktiskt.Somnade i varma Ts armar.Uma vaknade nog ca tre gånger mellan 2.00-07.00...Innan dess var det väl ca 5 ;-)...
Tur att hon är gudomlig på andra sätt haha!

Idag var det bus och lek och stök,började förmiddagen med att städa hela huset.Förutom ett fräscht badrum finns det inga andra "synliga" tecken på det längre.Tre ungar har en förmåga att förvandla hemmet till en krigszon på ett par timmar!Gullfisar-- <3

NU sitter jag minsann och väntar på att syster A ska komma på besök,hurra!Det blir en kortisvisit,hon åker redan på tisdag vidare in the UK för att möta sin BF,mysigt!Imorgon kommer dock mamma också,och hon stannar tills på fredag så lite mer sällskap får jag <3

Älskar min familj beyond belief.

Sitter och peppar inför städningen.Hua.

Ready,Steady.GO!

Med önskan om en forsatt skön söndagskväll för Dig!Much love x x x N.

No comments:

Post a Comment