Thursday, February 23, 2012

Hon står!!!!

I'm still standing..Kronprinsessan den stronge!
.
Förresten.Detta med att kronprinsessan STÅR upp redan.WTF?Var det bara jag som gick dubbelvikt i fyra veckor????Varför måste kronprinsessor vara så "normala" hela tiden.En "normaaaal förlossning utan dramatik" hade hon tydligen.Ja,jag önskar då sannerligen inget drama gällande någon när det handlar om barnafödande,men lite mer exotic kunde det väl ha varit?Hade inte det varit liiite lustigt om pressen hade fått stå och trycka med sina varma kaffekoppar i 35 timmar utanför sjukhuset istället för 3,5??Måste hon ha ett sådan kungligt cervix som bara var mjukt som smör och öppnades som en vårblomma i solen? :) Nejdå.Det är jätteroligt alltihop haha.Och jag är så himla glad att allt gick bra :)Nu lät jag ju sådär bitter igen.Bittra bloggen.Jag ÄR inte bitter,men jag LÅTER bitter.Kanske borde gå i skribentkurs eller någe sådant alltså.Nu bajsade Uma.....Eh.Och åt upp mitt favoritläppstift ur sminkväskan.WTF!FML!LOL!BRB!Back to reality.


*What the Fuck
*Fuck My Life
*Laughing out Loud
*Be right back.

No comments:

Post a Comment