Monday, February 13, 2012

Back in bed och love bug bake....

Hallåå!Linkade som sagt upp med hjälp av alvedon tidigare,Tom skulle iväg på småjobb ett par timmar...Uma är extra-mammig när hon är sjuk..Inte på det mysiga sättet ;-) utan klagosång!Klängig och aggressiv,bits och rivs men inte med pappa,hmmm.Kände mig lite pressad inför Valentines imorgon,så jag experimenterade ihop en sockerfri(agave nectar) kladdkaka med mascarpone creme...Så himla dum idé hahaha!Stod där och skakade,helt svimfärdig.Alvedonen gick ur kroppen så febern och värken i ryggen tog mig med storm igen,mmm sweet.Vilar en stund nu.Förberedde en veggie version av chili con carne med ris till,så det får dem väl vara happy med ;-) Lagar jag inte mat i detta huset så äter ingen!Så man blir ju orolig när man är sjuk..Måste.Laga.Mat...Hoppas jag börjar må bättre snart för T måste verkligen jobba imorgon...Tror att L kommer bli glad över min love bug cake,trots att den blev lite platt,haha!Kram så länge <3


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment