Friday, October 1, 2010

Update utan prickar! ;-)

Skriver fran Toms dator.Brist pa prickar,ni vet.

Hur mar Ni idag?Hoppas bra.Det regnruskar utanfor fonstret,blaser sa att vaggarna knakar.Passade pa medan L tog en tupplur,att satta pa varmen i garaget.Blev dyngsur under de tre sekunderna jag vistades i regnet.Burrr!Tacksam for att vi har tak over huvudet,dagar som denna.Jag lagar potatis o purjolokssoppa.Mmmm,varmande.Alskar varmande mat.Det ska jag bjuda Tom pa nar han kommer hem fran jobbet.Min alskade man som jobbar sa hart! <3

Nu hor jag skrutten i barnkammaren rulla runt och prata for sig sjalv.Han pratar mycket nu mera.

1 comment:

  1. Hej!

    För nån vecka sen skrev vi en lång och fin kommentar till dej som verkar ha försvunnit.
    Undrar hur det är med allting för dej? Har Lugh lärt sig några nya ord och hur mår bebisen i magen? Hur går det med flytten?
    Vi är på en gård som heter Ebbio nu, det är mycket jobb men ändå vackert! det finns massa djur här som går helt fritt plus en galen åsna och onaturligt aggressiva gess.
    Vi tyckte din potatissoppa lät väldigt god och vi blev så klart väldigt sugna och som tur var så fick vi det sen kvällen därpå. Kändes svenskt och bra vilket inte sker så ofta. Fast vi får god vegetarisk mat på stället där vi är.

    Kramar från Ea och Hanna

    ReplyDelete