Tuesday, October 19, 2010

Oh no,the car!

Efter promenaden i söndags fann vi att vår bil hade en inslagen ruta och min handväska som jag hade pulat in lite diskret under bilstolen var borta.Väskan bryr jag mig inte om,liksaså plånboken och bankkorten,men mobilen däremot!Med foton och filmer av L,det gör ont i hela själen att tänka på.

Platsen vi var på var verkligen ute på landet och ett mycket säkert område,så det var verkligen en totalt oväntat!Tyvärr täcker inte försäkringen hela skadan så vi måste betala ca 700 kronor för ett nytt fönster.Känns lite surt att behöva betala för att någon har gjort sönder våran bil.

Men så kan det gå,och ibland måste man lära sig den "hårda" vägen att ALDRIG lämna någonting av värde i bilen trots att det är väl gömt och på en "säker" plats!Är bara tacksam över att VI mår bra och bara bilen som är " sjuk" ;-)

Hoppas allt är bra med er förresten!Solen lyser idag och jag och L har redan varit ute på en liten promenad.Nu sover han dock,utmattad efter nattens hosta tror jag.Han har hostat i nästan tre veckor nu.Hostan förändras hela tiden och nu är det mest rethosta kvar,men om den sätter igång under natten är den nästan helt OMÖJLIG att få stopp på!

Tycker så synd om honom!

No comments:

Post a Comment