Friday, October 15, 2010

Bakstök!

Hmm jag håller på att tappa svenska språkat känner jag.Ni får ursäkta om jag håller på och särskriver orden hela tiden,i engelskan gör man ju nästan alltid det,särskriver alltså.Funderade länge på om bakstök är bakstök eller bak stök,hehe!Bakstök,eller hur?

Jag har slängt ihop en tigerkaka med hjälp(?) av L innan han somnade sin lilla nap.
Får se hur länge den varar,nu när jag känner mig så krasslig får han gärna sova liiite längre så att jag hinner med städningen i min takt. :-)

Hua vad jag känner mig risig.Synd att Tom jobbar imorgon trots att det är lördag,känner att jag skulle behöva en sovstund på eftermiddagarna när jag mår så här med tjocka magen också ;-)

Åh vad jag är sugen på att sitta vid datorn med en kopp te och läsa bloggar istället för att städa,men nein nein.Off we go!

Kärlek!

No comments:

Post a Comment