Thursday, October 14, 2010

Alskade blogg!

Vad jag saknar dig!Kan inte halla mig langre,maste bara fa skriva lite trots att jag inte har min svenska dator.Hur mar ni?Hoppas bra!

Dagarna rullar pa,Lughan och resterande familj har varit ganska krassliga pa sista tiden.Ilsken slem hosta som inte vill ge sig och ett evigt snorande.Feber har han dock klarat sig utan,Tacksamhet!!!

Bebis i magen mar bra,sa mycket jag vet i alla fall.Skruttet bubblar och sparkar mest hela dagarna.28 fullgangna veckor ar jag,hurra vad tiden gar fort!

Tom jobbar valdigt mycket just nu sa att vi ska fa rad med flytten.Vi har antligen fatt tag pa ett hus i York.Ar sa himla lycklig,kan knappt vanta tills alla papprena blir klara sa att vi verkligen vet med sakerhet att vi far flytta in.Den 13 November bar det av till York om allt sker som det ska.

Det ar forstas med blandade kanslor.Alskade Skewsby.Det har verkligen varit gyllene manader av mitt liv som vi har fatt spendera har.Den friska luften,lugnet.Karleken till naturen och tystnade har bara vaxt.Underbart!

Men jag vet att York kommer fora med sig manga andra viktiga aspekter.Praktiska losningar till brist pa korkort o.s.v.Ett mer aktivt liv for Lughan och bebis!Och mig forstas.For mig oppnas ocksa nya vagar.Kvallskurser och engagemang i York Waldorf School som jag sa val behover.

Idag ar det gratt ute.Vi ska nog ta oss en promenad snart i alla fall,jag och L.Borjar kanna mig tung rent fysiskt nu.Kanner mig verkligen hoggravid trots att det ar hela 12 veckor kvar!Men det ska nog ga bra det har..

Manga kramar i hostmorkret <3

No comments:

Post a Comment