Saturday, January 16, 2010

LÖRDAG OCH ALLA FESTAR UTOM JAG .l ö r d a g.

Två stora munnar.

egg on toast

Prince of Sweden

Trollungen sussar och mannen lyssnar på fotboll och jag har precis badat skumbad.Skönt!
Hatha Yogan tog kolen på mig igår.Här tänkte man harmoniskt sätta igång sin ammande after labour kropp igen på ett väl balanserat fint sätt men,
NEJ!
FY!
Jag har så jävla ont i kroppen idag.Har typ knäckt högra handen och axeln har inte gjort så här ont på månader.Fiasko liksom.
Och jag som studsade omkring som en liten lycklig flodhäst innan passet och satsade stenhårt i lla rörelserna.Dumt.
Det finns ju olika sorters yoga.Hatha Yoga tror jag mest innehåller stretch-övningar.
Min ledare var hiskeligt smal,en sådan där hälsomänniska med naturligt smink och fast rumpa.Hon bara la upp benen i en liten knut bakom nacken och sa,"gör efter mig".
Du skulle ha sätt mig.jag är både ovig och klumpig i grunden,på det icke tränad på över ett år.
Ja sannerligen ett fiasko.
Det var så öronbedövande deprimerande att jag och mitt blodsocker var på väg till McDonalds för att tröstäta,men då kom bussen som tur var!

Idag har jag degat runt i mjukiskläder och ojjat mig.Tom tycker att jag varit jobbig.jag har varit jobbig.Jättejobbig.
Men jag fick i alla fall till lite matlagning som tur var.Samt en tripp till Mothercare för inköp av vattensäkra blöjor och små badbyxor till Lughán.För imorgon bär det av på familje-sim.Mysigt!
Hoppas att han inte drar på sig någon läskig vatten bakterie bara.
Ska försöka promenera på löpbandet också.För tillfället måste jag nog vara rädd om axeln och det kanske är det mest axel vänliga så att säga.

Det är kul att laga mat
Hittade en flarra vitt vin i skåpet och då blevmatlagningen ännu roligare!
Älskar vin i mat!
Kag lagade spenatsoppa för det var det enda vi hade kvar i frysen!

Hej!

1 comment: