Wednesday, January 27, 2010

GOD MORGON! .o n s d a g.

God morgon!

Det är så konstigt med tiden.Tiden går både långsamt och otroligt snabbt med småbarn.Det är redan onsdag och en och en halv vecka kvar bara tills mamma kommer hit över helgen!Ska bli så skönt att ha lite hemma-feeling runt sig.Saknar mamma.Saknar familjen.
Lughán har så ont i magen om nätterna för tillfället.Han låg och gnydde i sömnen mest hela tiden,så tillslut fick Tom gå upp och lägga sig i gäst-rummet,han jobbar ju idag.Bättre med en utvilad förälder en två sjukt trötta.Jag placerade Lughán på min arm i min famn,och där låg han resten av natten och snusade.Tröttande men ganska mysigt att ligga så nära,han är så väldigt vacker när han sover!
Har tittat på morgon nyheterna,vår vanliga rutin!
Nu ska jag göra i ordning Lugháns frukost och jag ska sätta på kaffebryggaren.Vädret är mulet och sedan mannen med pistol-händelsen igår är jag inte så jättesugen på att promenera.Men Lughán behöver frisk luft.
Annars har jag inga planer för dagen.Det lär bli en lång dag då Tom inte kommer hem tills sju-tiden ikväll.Jag saknar honom :-(

No comments:

Post a Comment