Sunday, January 3, 2010

TRÖTT .s ö n d a g.


Liten Lughán


Under gårdagen gick jag och Lughán upp vid sex-tiden och jag åt egg on toast medans Lughán åt äppelkompott.Tänk att jag går upp klockan sex en lördags-morgon.Tiderna förändras.Sedan gick vi(jag, Lughán och Tom) på långpromenad runt Roundhay Park tills tårna var stelfrusna och hungern slog till.
Pratade om framtiden och om att våga vara arg.

Sedan mötte vi upp Maddi,Joe,Ella och Jasmine för en fika.
Drack kaffe och värmdes upp inifrån.
Lughán och Jasmine har börjat små-fajtas nu redan.
Fast Lughán förstår förstås inte riktigt än.
Lughán suger på Jasmines leksak.Jasmine slår Lughán i huvudet med bok.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.Det blev en tidig morgon för både mig och Lughán.
Natten var inte bra alls,då Lughán låg och gnällde för sig själv i sömnen hela natten och vaknade till och skrek i timmar vid flera olika tillfällen..kanske mardröm?

Jag är mycket trött,puss!


No comments:

Post a Comment