Sunday, April 8, 2012

Ville bara säga hej!



In hit och energiboosta,mina vänner.

Påskdag idag!Härliga tider...Eeeh.Maybe not?Nej,positiv skulle jag vara,ja.

Gud vad kul!!!!! ;-)

Vi ska över till Leeds för att fira,fira med Toms syster och henne dotter.Det blir väl roligt,det.Måste försöka undvika kombinationen choklad och Lughán så mycket det går,men det blir nog svårt.

Jag och Uma är uppe och partar och har varit ett tag nu på morgonen.Lughán är också vaken men han bestämde sig för att stanna på sitt rum ett tag och läsa högt ur sin bok ;-) Skönt att höra hans malande stämma däruppe,haha,så att man vet vad han gör.Inga hvuden ner toaletten eller klättringar i bokhyllor o.s.v

Den andra vuxna personen i huset sover.

Ser ni vad jag fick igår?Kul att Tom smygfotade haha.Ska påpeka snabbt angående övre bilden att jag ej är gravid haha,men jag har IBS som utlöses kraftigt vid socker och mjölkinntag,så ni kan lista ut att choklad,that amazing holy shit,inte är så bra.IBS i kombination med en permanent delad magmuskel som släpper ur alla tarmar ur sin grotta,är inte så bra om du vill ha en platt mage,men det spelar inte så stor roll.Det jobbigaste är bara när folk tror att jag är preggo,så NEJ,det är jag ej.Basically.Och jo,jag såg en sådan där operation som jag behöver,men känenr mig fett osugen på det.När man ser dem där avskurna hudbitarna med fett under som ligger på en sådan där bricka,och ett megalångt ärr på det.Som om man inte hade fått nog av obehagliga opeationer liksom.Urk i min lilla burk.

Iallafall.Jag får väldigt sällan presenter,så när jag väl får en blir jag så in i helvete sketaglad hehe.Och får jag en BOK i present,och inte bara en bok,utan en BAKBOK,och inte bara en bakbok utan en EFTERLÄNGTAD,SUKTAD EFTER bakbok,ja då är lyckan sannerlig total ;-)

När jag hade tackat så mycket för presenten och bläddrade igenom den så gömde jag varma tårar av tacksamhet bakom bladen.Ärligt alltså.Dem bara kom.Och jag blir så himla generad över tacksamhetstårar att jag måste gömma dem hahaha...

Men nu vet ni.Den där boken fick mig att gråta av glädje ;-)

Är stendöd efter en sen kväll/natt,spenderades med IBSkrämpor i soffan,skrivandes på BTA;s FBpage och så tittade jag på BGT,och skrattade ihjäl mig.Älskar allt sådant.X-factor,Britains Got Talent,The voice etc,etc..Blir barnsligt "med" och sitter och vickar på rompan där i soffan,med världens största flin.Pinsamt,jag vet.Så jag gör det i min ensamhet.

Hoppas ni får en fin dag,nu gnäller tummeliten här bredvid.

Kram och kärleksljus!

No comments:

Post a Comment