Saturday, April 28, 2012

Lördag!

Hej fina ni,och hej helg!Har precis ätit en sen frukost,med hjälp av barnen.Alltid när jag äter samlas de som fågelungar kring min tallrik, gapar stort och sväljer.Uma verkar dela mitt sug efter oats,hon var ju trots allt little Oat i magen ;-) ...Havre och jag,alltså.Stönar av tillfredsställelse när jag äter gröt,måste ha en skål musli att tugga i mig varje kväll,and don't get me started on flapjacks.Blir tårögd.


Det ser mulet ut,men inget regn hittills.Lughan var på otroligt dåligt humör igår,så när han inte slutade sparka Uma i huvudet så åkte han upp på rummet tillslut....Runt femtiden...Och somnade för natten haha.Totalt omöjligt att väcka honom,helt utmattad stackaren.Vaknade naturligtvis kring fyrasnåret och ville ha frukost ;-)


Vi får se vad dagen har att erbjuda,städning står på schemat,men det är ju mindre kul...


Önskar Dig en fin Lördag.Peace and love and all that jazz... <3


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment