Wednesday, April 11, 2012

God morgon!

Visst är det onsdag idag?Nu när måndagen var röd känns det lite vimmelkantigt,har ingen koll.Har satt i mig en portion gröt och funderar över vad denna dag må ha väntande i sitt sköte(hehe)Gårdagen var hektisk,och det känns i kroppen i dag.Ryggen strejkar och lederna knarrar.Barnen hamnade i slagsmål i dubbelvagnen igår,mitt i en hagelstorm,så jag fick släpa fullastad vagn plus 17kilos lulle i,plus umabelle på armen.Ujujuj.Uma skrattade hysteriskt när de ilskna små iskornen studsade henne i ansiktet.Galen fis.Sedan bakade jag,underbar kaka!Uma sov aldrig någonting igår under dagen,så hon slocknade redan vid halv åttatiden.Så jag fick målartid :) Så sköööönt.Vi får se vad vi hittar på idag..Nu ska bajsblöja på den stora bytas.Puss.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment