Wednesday, April 25, 2012

Tiden rinner genom mina fingrar!

Hej på er godingar.Livet pågår,hela tiden.Rutinerna klockas och dagarna försvinner i ett nafs.Redan över en vecka sedan sist?Jahapp.Verkar inte bättre.Blir ni någonsin fundersamma så ta er en titt på Instagram "NAldenBeauty"-där finns nog de flesta ledtrådar till om jag är vid liv eller ej,hehe.Här regnar det en hel massa...Det bara regnar,och regnar och regnar.Trött.Barnen är också trötta efter en morgon av lek på skolan.Jag är mör i lederna efter powerwalken dit och hem....Vi hade en så fin helg!Skönt att ha Tom hemma både lördag och söndag.Vi stack iväg med barnen till ett naturområde här i närheten,skog och så.Inga hundar.Det var fint.Jag ska skriva mer ikväll.Lovar :) Prata lite.Just nu har Uma dragit ut varenda våtservett i hela förpackningen,och Lughán bullrar uppe på sitt rum.Förvisad upp dit av hans grymma moder efter ett trippeltantrum a la skitunge ;-)...Kram,kram,kram! <3

OBS!Av någon anledning fungerar inte mobilbloggningen för tilfället,tror att det kan vara därför det är så jefla öken härinne.Jag hjärta mobilbloggning. Får snacka med Tom,teknik-nissen i huset och se vad han har att säga!Heeeeeelp meeeeee.Som Lughán brukar säga.

No comments:

Post a Comment