Monday, April 16, 2012

Måndag och skrik.

Hej fina ni! <3

Vet inte vad det är med Uma alltså.Eller.Hon är alltid så här,men vissa dagar har jag väl mer eller mindre energi för det.Och den dåliga ryggen hjälper inte tålamodet.

Skrik,skrik,skrik och kläng,kläng,kläng.

Hysteriskt skrikandes alltså.Och Lughán trashar stället som vanligt.

Håhåjaja.

Får alltid shoppingsug nör det är jobbigt haha.Önskar mig cash så att jag kan köpa till mig lyckan ;-) Eller,iallafall ett par nya shorts,lite roliga leksaker till trädgården och så.Ciggen har ja ju totalt slutat med,så det är ju bra.Önskar bara att jag hade gängat ihop mig med en rik man hehe.

Dagliga rutinen med parkhäng på förmiddagen skrotades idag då vi fick besök av vår healthvisitor,det är en person som checkar så att alla i familjen mår bra i sig själva..Hon håller mig uppdaterad på aktiviteter och nya grupper som uppstått som man kan gå till.

Med L's svårigheter är det mycket att ta hänsyn till.

Nej,nu skriks det igen,så måset kila.Lunch och sedan ut,ut,ut.Måste ha luft.

Stor kram! <3

No comments:

Post a Comment