Sunday, March 4, 2012

Själv igen..

På The Railway Museum med mormor i torsdags ...:)


Gaaah.Datorn kraschade,så jag får börja om från början!Skönt att jag bara pratar en massa gojja iallafall! :D Jag är själv igen.Typiskt min man att sticka iväg på den enda lediga dag vi har tillsammans,allihopa..Han skulle kolla på en van sa han,en timmes resväg dit med bil var det.Så han lär ju bli borta ett tag,om man säger så.Typ resten av dagen.Så går det när man är tillsammans med en duracell-kanin vars självständighet i kombination med rastlöst pirr i hela kroppen resulterar i mycket frånvaro!Han gör det för oss dock <3 Jobbar och fixar.Så att vi kan leva,äta,andas o.s.v..Men just idag hade jag önskat att han var hemma,känner mig så svimfärdig.Hetsåt en skål grönsakssoppa för att kickstarta kroppen lite...Lughán blev till en varulv tidigare,skrek och gormade.Kände hur hela jag bara förvandlades till en energilös fläck på golvet.Puuuuuuh.Föräldraskapet utmanar jaget.

Skrik inte på mig.Snälla skrik inte på mig.

Idag behöver jag socker känner jag.

Ingen filmkväll blev det igårkväll heller,är så grymt trött att efter kvällsbestyren,sängläggning av barn,disk och plock,så droppade vi i säng som utblåsta ljus.

Vi får se vad jag hittar på numed barnen.Hmmm.Tankeverksamheten är inte i sitt esse.


Hoppas solen lyser för er! <3

No comments:

Post a Comment