Sunday, March 4, 2012

Regn,regn,regn...

Jag vet att det kanske inte syns på bilden,men idag regnar det.Mycket.Såpass mycket att jag gav vika när Lughan frågade efter Nalle Puh.Först drack vi varm choklad och åt smörgås,sen smekte han en varm arm runt min hals."Mammas kille..Nalle Puh?"..Vet egentligen inte vart han har fått "kille" ifrån,har väl hänt att jag sagt "mammas pojke",men oftast "mammas älskling"...Är lite försiktig med att köna i onödan.Verkar ju ha lyckats lite,då han kallar vännen Sams syster,med långt blont hår och klänning för "barnet" istället för flickan! ;-) Hurra!Hur som helst lät det så himla gulligt,så efter mysstund fick han svepa in sig i sitt täcke framför min lap top. <3 Grönsakssoppa står och puttrar på spisen,jag har vikt och hängt tvätt och Uma vaknade nyss.Varmt troll.En söndag i slow motion,men det behövs verkligen,är galet trött...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment