Saturday, March 31, 2012

Ännu en skev dag.


Men vad fa-an.Vad segt det går för tillfället.Umas sjukdom blir värre och värre,hade det varit vardag hade jag lätt besökt doktorn nu.Men att sitta och uggla på en akutmottagning känns omotiverat.Hon är liksom pigg och bitsk fortfarande.När hon mister sin bitskhet vet jag att det är allvarligt ;-)..Det var väldigt kallt imorse när jag vaknade.Natten var orolig.Uma vaknade hela tiden och jag drömde mardrömmar.Tom är ledig,men sjuk.Dunderförkyld.Och vi vet ju hur män är när dem är småkrassliga ;-) Får be honom att upprepa meningar hela tiden,då jag inte hör vad han säger när han stönar så innerligt i självömkan hehe.

Det betyder att barnen är med mig.Som vanligt.Är själv så otroligt trött att jag nog egentligen är en ganska dålig mamma idag.Orkar inga större äventyr.Frågade om Lughán ville gå ut i trädgården,men han nekade.Jahapp.STäd och småplock och småätning av den sockerfria morotskakan i kylen.Pretty good för att vara sockerfri,må jag säga.

Barnen kivas,Uma har redan fått dagens första fläskläpp.

Försöker dra ner på tuttandet,men det går sådär.Gråter och skriker så att hon skakar av tuttabstinens så fort en timme har gått.Håhåjaja.

Imorgon ska jag vara mer putslustig.Dra ut på något mer stimulerande.

Kanske skriva något intressant ;-)

All kärlek.

No comments:

Post a Comment