Sunday, March 25, 2012

Älskade blogg!


Hej fina,fina Du!

Hoppas du mår bra!?
Jag mår bra!

Jag hade en underbar tid i Sverige och sedan dess har det varit full rulle med barnen.Intensiv vecka ligger bakom mig och ni tar vi tag i den nya!Sista veckan av lekgrupper innan Påskuppehållet.Jag ääälskar påsken,verkligen.Finaste tiden.Tycker nästan bättre om påskpynt än julpynt.Det bor nog en liten Jesus-lover inom mig,tror jag nog ;-) Jag har fått så mycket energi från min kära familj hemma i Sverige.Så nu orkar jag igen.Jag är så tacksam över att de finns,att de stöttar mig i det jag gör <3

Jag har städat hela dagen känns det som,med avbrott för mat/lek/blöjbytning och läsning och allt sådant som hör livet till,solens sken har vi ärats med,så trädgård och glass var ett måste på listan!Åh vad jag älskar att ha Tom hemma på Söndagarna :) Mighty good man.

Imorgon blir det jag och barnen igen.
Klockan är redan mycket och jag har en del saker jag behöver fixa med,så catch you later!


Varm kram!


No comments:

Post a Comment