Sunday, March 18, 2012

Sista kvällen...



Godkväll!Uma sover sött och jag sitter framför "Så ska det låta" med mamma.Härligt att invlovera sig i den svenska kulturen ;-)..Såååå,sista kvällen.De här dagarna har gått hur fort som helst,och jag har haft fullt upp!I torsdags var jag,Uma och mamma och shoppade,i fredags var vi hos mormor,igår hade syster A redovisning och efter det fikade jag med E,H och H...Idag var jag i stan själv.Helt själv.Självvalt.Hade säkert kunnat ringa en kompis för en fika,men jag är en enstöring.Måste känna in mig själv lite,checka hjärta/själ och kropp.Göra det jag gjorde när jag var yngre..Åkte alltid in till stan och strövade omkring själv.Tänkte och funderade.Det var härligt att få tid till att göra det igen..Köpte kläder till barnen och en klänning till mig.Köpte kanelbullar och stötte ihop med mamma och Uma i parken när jag var påväg hem.Lilla älskade hjärtat lekte i sanden.Ringde Tom.Mother's Day i England idag.Stort för dem.Jag är ju mamma alla dagar av året så jag bryr mig inte så mycket om hypet!Lughán hade en dålig dag igår,men bättre idag,sa Tom.jag längtar ihjäl mig efter honom.Han berättade om att han hade varit på Zoo idag,han sa att det var roligt att se den blå giraffen(! ;-)),roligt att se flodhästen,roligt att se fågeln,roligt att se apan.Det ska bli så roligt att se dig,imorgon gubben.Det har varit underbart att få vara i Sverige ett par dagar.Hemma,hemma.Nya energier att ta hem till min egna lilla familj,i England...So the adventure continues...Så mycket kärlek.

No comments:

Post a Comment