Saturday, March 10, 2012

Så trött..


Crazy girl..



Magsjuk baby..:(

Tom är ute på festligheter.Jag sitter här i soffan och springer upp och klappar på sjuk,febrig,spyendes pojke/ammar dotter o.s.v..Neverending karusell! ;-)

Jag är tröööött.Försöker känna efter om jag mår lite illa.Vill må illa nu,om jag blir sjuk överhuvudtaget så låt det ske nu,nu,nu.Så kanske jag får det överstökat och kan resa på onsdagkväll iallafall :/ Har längtat så otroligt mycket efter att få komma hem ett par dagar,ladda batterierna..Det har varit ett par tröttande månader som nu ligger bakom mig,det här skulle ju bli min "present"...*klaga,klaga*..

Vågar inte gå och lägga mig,nu när Lughán är så risig :/ Han sover ju så dåligt i vår stora säng också,så det är lönlöst att försöka få honom över där.

What to do,what to do.I drink my cup of tea.

No comments:

Post a Comment