Monday, April 5, 2010

JUST ANOTHER DAY


So happy to hold your hand.


Dricker en kopp kaffe och njuter av hur skriket från Lughán har tystnat.Mamma har lyckats sjunga honom till sömn.Hon tycker mycket om att göra det.Så jag låter henne vara.Trots att jag ibland kan känna lite kontrollbehov ni vet.Yrkesskada haha.To much of a mum kanske.
Påsken har varit fin.Hejdundrande snabbt går tiden och tåget ökar takten dudunk dudunk.Sverige,Sweden.Känner mig nöjd hittills.Känner att inget har varit en katastrof än.Jag träffade en varm och underabar Mika idag.Och även Erik tittade förbi en stund.Förträffligt fina människor.Me heart you guys!!!
Igår åt jag tre rätters på Långbro värdshus och blev lite full.Jag som lovat mig själv att vara nykterist en tid framöver haha.Det blev liksom bara lite to much med tjocka släkten.Behövde vin bara.
Det var en vit värld imorse.Vitt slask patrask.Dötrist.Fast fin ursäkt att bara vara och dricka te.Blir gång på gång så himla rörd över alla människor som bryr sig.Som verkligen bryr sig.Jag menar BRYR SIG.Tänk att det går så många änglar på vår jord so vill smeka min kind.Fint

No comments:

Post a Comment