Thursday, April 1, 2010

IS ALIVE AND LOVING IT

NU mina vänner.Så har jag flyttat!Utan internet är jag på landet,som synes.Hoppas det ska ändras snart,så daglig uppdatering från den engelska landsbygden kan väntas.
Men nu har jag anlänt i Svea rike och lever därefter på inte bara mor och fars mat förråd utan även av deras dyra bredband."Because that's what friends(läs parents)are for!"
Vi landade med buller och brak igår kväll.Bullret var från flygmaskinen,braket var från Lugháns bak.Två och en halv timmas flygfärd med bajs i rumpa och skrik i sinne.Bådas sinnen kan tilläggas.Blöjlösa.Ta ALLTID med dig för många blöjor när du reser.Barn bajsar mer än vad man tror,speciellt under stress har jag upptäckt.Stressigt var det verkligen,med trött bebis och allt för många väskor.Men vi är som sagt framme nu,välbehållna.

Utan Tom dock
Och yes,I miss him.
Väldigt stört mycket faktiskt.Och det är bara första dagen av elva.
Inte nyttigt att växa ihop med människor.
Det blir liksom så himla trasigt när man går.

Jag har saknat bloggen också.Mina meningslösa ord som bara blir av damm.Men det är skönt att skriva.Riktigt skönt.Det spelar ingen roll vad för ord man skriver,alla ord är fina.

Det är skönt att vara med familjen igen också.
Min fina  förträffligt felaktiga familj.
Me love you so.

Trollungen snusar,så ock skall jag.

Nightnight'.

1 comment: