Thursday, March 4, 2010

ONT ÖVERALLT

Huuuaaaa.Tror att flunsis håller på och åka omkring i min stackars ömma kropp.Pain!Känns som om någon stått och slagit mig med en knölpåk i dagarna tre.
Dessa dagar har gått så snabbt,och mamma som kom i måndags åker hem imorgon. Det känns knappt som om hon har varit här.Solen lyser utomhus,najs.Det känns som min kropp håller på att klappa ihop.Finnattack.Jag har inte haft finnar på år och dagar,och nu börjar de ploppa upp.Lagom till att jag ska klippa håret imorgon.men det värsta är ju verkligen inte att de syns,utan att de gör ONT.Har glömt att man kan få ont i huvudet av en finne i tinningen hehe.

Lughán är galen och glad,och väldigt trött för tillfället.Älskade gryn,han håller på tt bli stor.Tänk den dag då han blir längre än mig.

Tom och en "sätta-ett-pris-på-detta-huset" tant som ser ut som rödluvan sitter och dricker te och diskuterar viktigheter i köket.Känner mig lite som en omogen fjortis framför datorn i vardagsrummet.Buttert snaskande på aprikosmarmeladsmacka.

Jag shoppade lite igår :-).Ett par jeans(!!!),mina första på många år.Kändes skönt.Och ett par randiga tröjor.Det är viktigt att ge ett fräscht intryck sa mamma.Nu när du ska hyra hus och göra intryck.Ojojoj.Stackars mamma.ett par randiga toppar kommer inte hjälpa för att göra mig rumsren.

En klok vän till mig skrev ett par vackra ord om att alla har vägar att vandra,min väg är min,
din väg är din.
Att problemfritt inte behöver vara något finare.
Och det är ju så.The Ugly Truth.Vår verklighet.
Och jag är inte ensam.

Och allt blev så kristallklart.Det är ju sant.
Nu släpper jag och blir lycklig över allt som har hänt.
Tacksam.

Puss!


No comments:

Post a Comment