Saturday, March 13, 2010

NANANA LÖRDAG

Alltså,fy sjutton vad dagarna går!Idag lyser solen och Lughán skriker som vanligt.För tillfället får han rumpan tvagad av sin fader,min snygga karl.Lughán börjar bli mycket bättre,rosslar fortfarande förstås,men bättre.Antibiotikan får ha dock käka till måndag minst sa doktorn.Mindre trevligt.I torsdags fyllde Toms syster år.Jag och Tom och pilt gled över för ett glas rött eller två,eller mest jag kanske.Pilt för liten,Tom för stor.
Det var trevligt!igår gick vi dit på middag men Toms pappa var för full och stormade ut.Pinsamt med barnsliga karlar säger jag bara.Pinsamt.
Jag har ett saftigt overdraft på mitt konto,så jag måste åka in till stan och lämna tillbaka ett par skitsnygga pjucks jag köpte.Vet inte hur det kunde hända.Förstår inte varför inte mitt bankkort nekades om jag inte hade några pengar på det?Jaaaa träliga ting det där.Men fåglarna kvittrar utanför mitt fönster och kaffet kokar och jag älskar min fästman.All is well in my world.

Kärlek!

update:Det var bankens fel,inte mitt!Eller egentligen är det SAS som var boven.Dubblade biljettkostnaden,vilka rövare va!?Give me 400 punds back please,sa jag också gjorde dem det.

No comments:

Post a Comment