Monday, March 8, 2010

HOST,SPY OCH LITE TV

Lughán är alldeles snörvlig!Febrig och gosig har han varit hela dagen.Han hostade tills han spydde ett par gånger tidigare och andningen pep.Mammahjärtat ramlade ut på golvet och låg och sprattlade som en guldfisk ett tag.Fy bövelen för sjukdom.tackar gudarna att det inte är värre.Håller tummarna för sömn inatt,både för päron och pilt.Lughán hostade hela natten till idag och gnydde.I måndags var jag hos doktorn som lyssnade på hans lungor,all clear.
Men om paranoian tar över imorgon så blir det doktorn igen tror jag nog.
En promenad i solen fick vi i alla fall till imorse.Underbar vårsol.Pilten sov två timmar,låg varm som en korv i lager på lager mellan fårskinnsfäll och dun i sin lilla vagn.
Och jag second hand shoppade ett par plagg!Foto komer senare!
I övrigt bjuder kvällen kaffe,choklad(!)och Hell's Kitchen,Gordon Ramsey.Som ett utlopp för eventuell frustration.Skönt att höra någon svära menar jag.Nu ska jag gosa med världens snyggaste man och världens finaste son!

No comments:

Post a Comment