Tuesday, September 22, 2009

Smärta

varning för känsliga!

Sjutton också.Vaknade med världens smärta i ärret.(Lughán förlöstes med akutsnitt,förlossningsberättelse kommer när jag har ork att minnas och tid att skriva).

Sedan förlossningen har jag haft tre infektionsomgångar i ärret,det har läckt infekterad vätska och inte velat bli bra.Har ätit dunderkurer av antibiotika och spenderat de första veckorna på sjukhus.För ett par veckor sedan upphörde äntligen de ständiga sjukhusbesöken,och ärret blev bättre..men de senaste dagarna har det börjat göra superont igen och igårkväll upptäckte jag att det blivit ilsket rött igen och att en ömmande klump uppstått i ena ändan av ärret.Jag har svårt att böja mig,bära Lughán och jag haltar fram.

Måste gå till doktorn!orkar inte med ännu en infektion.Om det är en ny infektion vilket är mest troligt,måste det behandlas direkt.Det kan bli väldigt illa och vara farligt att lämna en infektion obehandlad,de senaste jag hade var så aggressiva.

Tom jobbar idag så det blir svårt att komma iväg till doktorn på egen hand,Lughán skriker mest,han är så krasslig så jag vill helst inte ta ut honom på doktor-mission!Får se hur jag löser det,förhoppningsvis kommer jag på något,för jag måste verkligen gå.

Love

No comments:

Post a Comment