Tuesday, September 22, 2009

Afton!

Kom iväg till doktorn!Lughán började bajsa väldigt intensivt och ljudligt i väntrummet,skrek sig igenom hela besöket och när vi kom ut från rummet,spydde han över hela mig hehe.Stackars lilla pyre!
Inte någon infektion ännu enligt doktor,men ärret var mycket inflammerat.Slipper förhoppningsvis antibiotika i tablettform,men har en antibiotikakräm att smörja på ärret morgon och kväll.Hoppas,hoppas,hoppas att thats it och inget mer.

Hade i övrigt en fin dag.Lughán sover vanligtvis aldrig under dagtid,men idag slocknade han som ett ljus :-).Var ute och vandrade här i kvarteret,fikade och pratade med Joe och passade lite på Jasmine och bebisen sov två timmar i streck,underbart!!Så jag hade hand om en ovanligt välbalanserad och harmonisk liten bebis under eftermiddagen och början av kvällen,men nu är han verkligen helt vild och övertrött gubben!

Hoppas att han slocknar snart så vi alla tre får sova.Tom är så himla trött,min älskling.Han hjälper till så himla mycket med allt,vet inte vad jag skulle göra utan honom min fina man.

Inatt blir det jag som får stå för blöjbytning sängläggning,tröst och bröst.Bättre att Tom får sova så att han får ork till allt.

Godnatt

Love

No comments:

Post a Comment