Monday, September 14, 2009

Maltesers


ÅÅh vad jag är trött ikväll.Lillungen sussar sött i sin vagga.Älsklingen sitter bredvid mig,vi snaskar maltesers och tittar på crime(Taggart).Högste detektiv är skottsk vilket gör det hela lite obegripligt att följa,men mycket vackert är det att lyssna till.Undrar hur sömnlös den kommande natten blir.Söt-Monstret vaknar mycket ofta och är hungrig,han blir allt tjockare och goare för var dag som går.
Dagen har varit lugn.Lughán har sovit mycket(TOK-OVANLIGT!!) och jag har spenderat alltför mycket tid framför datorn spelandes farmville på fejsboken,heja mig.eller not borde verkligen ta tag i saker och aktivera mig mer men jag är så trött.En fridfull vandring på kyrkogården blev det också.Inte för att jag är något stort fan of death utan pga det är det enda ställe man kan traska lugnt med barnvagn fritt från galna pittbulls.Parken här i Harehills är fylld av kamphundar med galna ägare som sätter skräck i alla barnfamiljer.Känner mig inte trygg rktigt än här i leeds.Speciellt inte med en knappt tvåmånaders gammal bebis i barnvagnen,älskade skatt.
Annars idag har vi kollat på vår nya bil som hämtas på torsdag.familjebil,zafira,vauxhall(opel),lädersäten(!!).Ätit på Burger King trots tunnaste plånboken någonsin.
Skulle verkligen behöva lägga mig själv strax men vad lätt det är att stanna uppe när man äntligen får en lugn stund över tillsammans med babe.
Hoppas vädret blir förträffligt imorgon och söta grisen inte skriker alltför mycket i natta

night night ya'll

No comments:

Post a Comment