Saturday, August 6, 2011

Tystnaden

Har haft två systrar här.Så jag har varit tyst.Mkt roligt,mysigt,ovanligt,spännande och varmt har det varit,med systrarna här.Tyvärr har besöket överskuggats något av some trouble in paradise.Världens konstigaste vecka har det varit.Familjebråk och shite som jag inte velat vara involverad i men som tagit andan ur mig.Inom engelska "familjen" alltså.Jag känner mig splittrad,trött och halvdöd.Att jag går på sparlåga är en underdrift.No fire in my loins.Flyr nog till Sverige snart,för att slicka såren och andas hemma-luft ett par veckor.Måste bara skaffa pass till umis först.Vet att det kommer bli tufft utan Tom.Inte praktiskt,men psykiskt.Men a girl's gotta do what a girl's gotta do,och om det är något jag har lärt mig i all fet smärta och trötthetsångest det innebär att vara bosatt i England,med bara kyla omkring mig,är att; stay true to yourself.Lilla jaget.Stay true.För mig själv.Men framförallt för barnen.
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment