Friday, August 26, 2011

Igår


-Överlevde jag och barnen flygresan från helvetet.
-Andades jag svensk luft för första gången på en evighet och fick världens lyckorus.
-Fick Uma sina två första tänder,i mitten,underkäken.
-Klappade Uma händerna för första gången,medvetet.

Hon är så hiiimla aktiv nu,står upp mot möbler och tar sig fram överallt.Det sa bara svoooosch,så utvecklades hon som en raket på ett par dagar.Min lilla böna!..

Idag:Är jag halvt död i hela kroppen och försöker landa i ett nytt hus,nya sovplatser för barnen o.s.v.Mycket att ta in för dem små.Men det blir bra,det är underbart att vara i Sverige igen!


....Bara Tom som saknas!

1 comment:

  1. Åhhh! Härligt att vara hemma en sväng? Och första gången för Uma va? :D Skulle så gärna vilja träffa dig innan jag åker. Vi skall nämligen ut på våran första flygresa! Jag och min lilla familj. Vi åker till Norge på söndag kväll så hör suuuper gärna av dig om du har tid och lust! :D

    ReplyDelete