Friday, August 19, 2011

Godnatt!


Haha.På bilden ovanför ser det ut som om jag MEDVETET håller undan håret för att ni ska se min finniga panna.Vet ni varför den är finnig!!???För många ciggaretter lately.Jag vet inte varför egentligen,jag skäms lite för det.Men varje kväll,smyger jag ut och tar en ciggarett.Det är en sådan frihetskänsla i en varm kopp te,och en sporadisk ciggarett.Men jag lovar.Idag var jag rökfri och så skall jag förbli.Vad jag däremot ville förmedla med bilden,var väl det där fridfulla lyckan som skiner,eller hur,visst skiner den,va!!???

Jag har suttit i en nystartad grupp på Facebook och pratat mammakroppen och sex.Det är skönt.Egentligen handlar gruppen om barnafödandet,och då blir jag alltid lite stingslig i början.Igelkott.Taggarna ut.Sen mjuknar jag när jag förtsår att ingen vill mig illa och jag skrattar länge åt alla roliga kommentarer.Det är gött med mammor.Jag har varma kinder och skrattårar i ögonvrån.

Tom och barnen har sovit sedan klockan åtta,så jag hade tänkt att se en film för mig själv.Men fastnade på Facebook istället.Har ammat Uma en gång.Ska försöka göra iordning mig så föriiktigt och tyst jag bara kan,så att jag inte väcker henne.Önskar verkligen att hon kunde ta flaska ibland,med bröstmjölk,så att hon sov längre än vad hon gör.Jag är verkligen TRÖTT på att amma en gång i timmen.

Nu ska jag sova,så får vi se vad helgen bjuder på.Dammsuga köksgolvet är iallfall prioritet hahaha.Glamoröst,I know.Vanliga 21åringar festar på lördagar,jag springer efter skrikiga barn och skurar kladdiga golv!Men det är kärlek...

Kram alla fina därute! <3



No comments:

Post a Comment