Sunday, August 28, 2011

Ding ding ding goes the huvudvärk.







Mina älskade små <3 We miss you daddy!


Mamma Nora tog på sig partyskorna(?) och åkte till Rosenhill med vänner igår.
Crazy kärlek alltså.Massa kärlek.
Rosenhill är världens vackraste plats,på alla plan.
Människorna som driver stället gör det till världens vackraste plats.
Kändes som om jag var på rymmen,utan barnen.Steg för steg.
Drack fem cider och blev inte full.Mysko.
Huvudvärk idag dock,men det är mest trötthet tror jag.Kom hem runt halv tre.
Kom hem runt halv tre.
Kom hem runt HALV TRE.
Ja,ni såg rätt.Jag var utan mina barn från klockan sju till ca halv tre en vanlig lördagsnatt.Herregud!
Så himla underligt.
Kröp ner till varma miraklet i sängen när jag kom hem,och det var så himla underbart.
När man är ute sådär bland folk,känner man sig som världens rikaste när man vet att man inte ska crasha i en buske tillsammans med okänd man,utan krypa ner till mjuka,varma bebis och bara andas kärlek.

Skönt var det.Att gå ut med vännerna.Tänk om man kunde ha det bästa av två världar.Alltså,både gå ut ibland OCH vara hemma med barnen.I England är det väldigt mycket one way street,eftersom att jag inte har något stöd i form av familj eller släkt.Att gå ut och dricka alkohol är egentligen inte något i sig jag saknar,men just att träffa vänner och dansa.Det är så himla fint.

Vi saknar Tom!Världen är inte hel utan dig,pretty person.

No comments:

Post a Comment