Wednesday, December 26, 2012

Lazy ass.

Hej mina vänner :) Hoppas att ni har haft en helt fantastisk jul! Det har vi verkligen haft, och nu lider vi av det stora bakslaget. Har latat oss en hel dag. En heeeel dag. Vi lekte, lagade mat, jag badade. Vi såg på film, ritade och bara var. Är så otroligt trött, och det är enbart mitt eget fel, nattuggla som man är. Beundrar alla föräldrar som lägger sig i tid, själv så får min hjärna någon form av spinnattack på kvällen, vibrerar och tänker och tycker och pratar. Ofta med mig själv ;-) Juldagen var toppen iallafall, barnens ögon lös av glädje och jag lyckades leverera värsta brakjulbordet. Kände mig mycket vuxen haha! Älskar julen när det är lugnt och stilla, när levande ljusen brinner och vi bara är, och får vara, tillsammans.

No comments:

Post a Comment