Saturday, December 29, 2012

Det var en gång en hy och den var paj.

Så dålig hy för tillfället. Tänkte passa på nu i rean att köpa upp en serie men djungeln är ju stor. Är det dyrt vill man ju gärna pricka rätt. Innerst inne vet jag att the oil cleansing method är det enda rätta, men är för lat för att ta in all kunskap. Känns skönt och godtroget att lita på kemikalier.  Idag smet jag och T iväg på fika och shopping, till min glädje har Englands the body shop återupptagit deras oljor,  det i kombo med sällsynt date med mannen i mitt liv och en kopp kaffe på favoritcafeet utan barnvagn gjorde min förmiddag fulländad. Vi har roligt ihop, han och jag. Och jag känner mig som världens rikaste att få ha honom i mitt liv. Morföräldrana har lekt med glada barn trots regn och nu har de gett sig iväg på indisk date night. Jag hoppas jag lyckas komma i säng i tid ikväll, ganska hopplös för tillfället.

No comments:

Post a Comment