Friday, January 6, 2012

Tystnaden.



Hej vackra ni!

Ursäkta tystnaden här,min mamma kom i måndags,så jag har haft fullt upp med att njuta av henne och barnen :) Min fina mamma.
Jag har fått gå in till stan ett par gånger på egen hand,utan vagn,det har varit skööööönt.Funderat lite över Uma's födelsedag,det blir nog en lugn en.Hon fyller på torsdag.Ett år.Vart tog tiden vägen?Jorden spinner alltför fort...Uma liten flyger alltför snabbt,på vackra små vingar,på knubbiga små ben,korviga små armar.Min lilla fågelunge.

Ni som läst den här bloggen vet nog att mitt nyårslöfte gick i kras första dagen.Åt en hel halloncheesecake och satt uppe till klockan tre och tittade på de resterande två filmerna i Millenium-triologin p.g.a sockerchocken som killade mig i leder och hjärna..!
Herregud vad bra det var.Mitt sockerberoende däremot är obehagligt.

Vädret har varit piss.Blött och kallt och blåsigt.
Längtar värme,längtar paraplydrink.

Iiiih,nu skriker barnen,bråkar över leksakerna som vanligt!

Kram!




No comments:

Post a Comment