Sunday, December 11, 2011

Söndag.

Busy vecka känns det som.Mycket som behövts göras,som gjorts.Lekts och stormat.Försökt få till en julstämning...Det är MYCKET som pågår just nu.Släktproblem.Kan förstås inte skriva om det,egentligen.Men kan säga som så att det inte är min släkt ;-)...Tänk.Tänk.Tänk att spendera hela sitt liv med att vara överjävlig mot folk.Manipulera,uttnyttja,spy galla.Och sen dör man.Tråkigt det låter,eller hur!?Så jävla FETT tråkigt och onödigt liv,när man ligger där på sin dödsbädd och är så himla ensam,för hela ens liv har gått ut på att vara obehaglig,att tycka synd om sig själv.Jag brukar tänka att livet är som ett super Mario spel.Det gäller att bli själsligt avancerad,att klara nivåer.Att klättra upp...Vissa människor kommer liksom inte längre än level 1.Sen står de och döspinner med sprattlande små mario-ben mot en hård vägg.Springer på utav bara fan,men har inte fattat att det står en vägg där.Tvärstopp.Det var det livet.Själv är jag ju supersmart och fladdrar omkring däruppe på level 101,liksom.On my stairway to heaven ;-)

Bitterheten är en återvändsgränd,så jag sätter punkt här.Innan jag åker dit själv.Hålla ögonen riktade mot ljuset,det som är gott och det som är värt att kämpa för.Så.Nu.

Vill egentligen måla,men hittar inte mitt målarpapper.Suuuuuckelisuck.Rastlös manodepressiv hjärna har jag ;-) Fingrarna kliar,måste få gjort något.

Är nöjd med dagen.Varit på Ikea och jag fick tag på en Adventsstjärna till fönstret.Lycka!

Fick även tag på:Sill,julmust,glögg,juleskum(Ogillar starkt i vanliga fall,men allt går ner så länge det är svenskt hähä...Det bor en liten PATRIOT inom mig!)..Två små halmbockar med rött snöre runt.En sänghimmel till Uma.Två toalettborstar.Jahapp.

Har ätit indisk take away mat och svullat framför XFactor på datorn.Olagligt att titta live,jag vet.

Borde försöka sova.Men huvudet spinner.Snart vaknar nog Uma.

Ta hand om er.Hoppas tredjeadvent har varit fin för er!

Kram!

No comments:

Post a Comment