Tuesday, December 20, 2011

Frusen morsa!

*In the mirror pic*-haha!Finally,liksom ;-) en bloggares number one pose!Fast jag har ingen ajfåååån utan en HTC,men iallafall.Dagens outfit,mjuka byxor jag sovit i,urtvättat linne.Kofta.Smink för att gömma the fact att jag inte duschat sen i lördags....Tidsbrist osv.Tycker sååå mycket om Magdalena Graafs mänskliga mamma/livet-blogg,och i den så är de flesta foton av henne tagna så häääär va.Fast hon är ganska så mycket mer fabulös än vad jag är!!Hur mår ni?Jag fryser.Fan,försöker få till jul-feeling i kroppen,men visst är det ganska ruttet såhär års? Vill lägga in mig på sömn-rehab.Sååååå trött alltså.Dödstrött.Skakar,fryser,hackar tänder av trötthet.Värmer kalla fingrar på Lughans varma mage/rygg-han skriker som en stucken gris.Inte imponerad.Elak mamma.Lille älskade,gosiga,roliga L.igår vandrade han omkring i mina killer heels i leopardmönster.Medfödd talang.Läppstiftet på,såklart.Uma slog i huvudet i dörren,fick en bula som gick innåt,jag mådde illa av rädsla men det löste sig.Såg värre ut än det var.Hon stod på alla fyra och svängde på huvudet likt Stevie Wonder,bang sa det i dörrkanten.Galning.Arnika hjälpte.Julklappar klara,ska vänta ut den här tunga veckan bara.Tom åker till Skottland på begravning tidigt imorgonbitti.Mycket jobb och så.Så himla fint det kommer bli med lugn och ro på julafton,äta praliner,leka,läsa.Kärlek och att vara varm.Tacksamhet...Julpuss till er!
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment