Friday, December 30, 2011

Dålig dag.

Dålig dag idag.Dålig mamma.En viss någon har skickat terrorsms hela morgonen och efter en sömnlös natt smällde det liksom.Var inne i stan med barnen,båda ungarma bara skrek och Lughán hällde ur smoothien över hela sig,sparkade överallt,sparkade ner filten på marken ideligen,stortjöt och armbågade Uma.Jag förlorade tålamodet och röt ifrån.Han blev ännu mer ledsen förstås och jag kände mig genomrutten och tårarna brände.Regnet är så kallt och ensamheten är så stor ibland.Jag vet att det blir så när han inte får sova.Jag vet att det blir så när jag inte får sova.När människor gör allt för att förstöra för mig.Jag är så himla trött och vill bara sova en månad eller så."Mamma skrika"-sa han när han hade lugnat ner sig..."Ja,mamma skrek och det var fel.Mammor kan också göra fel,inte bara ibland utan t.o.m ofta.Mamma är inte arg på dig,hon är arg på sig själv.Förlåt"

Jag älskar dig så mycket,min lilla baby boy.

No comments:

Post a Comment