Thursday, December 29, 2011

Godmorgon! :)

Kaffet uppdrucket,sitter och huttrar och fryser.Natten har varit lång och hård.Tuttarna har varit helt dränerade.Trots det var hon hungrig vid frukosten,gnagde i sig både ett par brödpinnar(grissini) och yogurt!Värmen i detta hus är mycket opålitligt.Är kall.Barnen springer/kryper omkring.Vi har vinkat av Pappa Tom som skulle till jobbet.Det känns i luften och i de immiga fönstrena att det blir en kall dag.Tror att det blir en lugn morgon.Ska hitta alla mina kläder...Har tvättat och saker och ting ligger vikta överallt,osorterade.Byxjakt!Det är ALLTID så att barnen har kläder och inte jag ;P Som det ska vara förstås!Önskar så innerligt att jag hade lite pengar över till mellandagsrean dock,är i stort behov av några hela tröjor!Gärna snygga! :D Köpte iallafall en ny kalender för 2012 igår,måste bli bättre på sånt.Att hålla koll.Med två barn som växer i snabb takt börjar det bli mer och mer saker/aktiviteter att hålla reda på.Jag är urusel på att uppehålla såna rutiner,att fortsätta skriva varje dag resten av året.Men nu måste jag verkligen!!!

Nu:Ge uppmärksamhet åt min snart ettåring som river och sliter i sin mama'! :) Tvååringen har..eeeh.Hamnat framför Nalle Puh! ;-) Waldorfmorsan,huuuumpf.Menmen.Det är okej.Chill idag. <3

Kram!

No comments:

Post a Comment