Tuesday, August 6, 2013

Hej blogg!

Nej, nu är jag verkligen trött på att adrig ha tid till bloggen. Vill skriva mer. Skriver jag så andas jag lättare. Men hemmamamma åt tre barn födda tätt gör mig verkligen busy. Så otroligt busy. Intensiva tider, många förändringar som sker. Är otroligt trött men hösten ser ändå ljus ut. Vi byter skola b.l.a. Känns som hela livet vänder blad, ännu ett nytt kapitel. Det står aldrig stilla på planet föräldraskap och identiteten skakas ständigt. Skulle vilja ge bloggen ett ansiktslyft. Längtar efter dig bloggen! Uma är underbar, galen. Trampar på kattungar. Inte så najs. Hon kommer i kläm i mitten och ber om uppmärksamhet på fel sätt. Malie är korvig, mullig, mysig. Blåser mjölkbubblor och skriker. Tar flaska. Yeah! Lu är asjobbig. Mjuk stundvis men mest svår. Mitt livs största uppgift, det är han. Till hösten får vi svar på vad guldpojken bär på. Har jag nämnt kattungarna? Så lite bloggar jag. Att jag knappt vet om jag har nämnt våra underbara kattungar. Randiga Poppy åkte till ny ägare igår, tre kvar. Två går till grannen och nummer 4, vår lilla Stig får stanna kvar hos oss. Vår mjuka fluffboll.

 En dag på slutet då jag kände för att vara lite naken.


En bebis. En Malie. En ny.

No comments:

Post a Comment