Friday, February 1, 2013

Happy Friday

Så underbart med helg :) Tom har jobbat tung vecka så nu längtar jag efter familjemys. Veckan har gått i rasande tempo, bara gårdagen som var helt ledig. Det var en lovely dag :) Vi badade,  bakade,  lekte i trädgården,  målade, tittade på film, la pussel och läste böcker. T kom inte hem fören kl 6.30 så barnen kastade sig i hans armar. Gör mig inget att T är sen, däremot är det nästan omöjligt att få barnen att äta utan honom. De väntar alltid. Idag har C och lilla A varit här och lekt på förmiddagen, tur var det för det kom en kille som skulle fixa diskmaskinen vår, och han var så sjukt arrogant och överjävlig. Alltså, med två småbarn och en småtung graviditet är arroganta gubbar det sista man vill ha att göra med, ut ur mitt hus! Fy! Efter en paus för lunch kom min barnmorska K och en student. Vi pratade länge och kollade så att bebis mådde bra. Så vild och crazy därinne, bubblade som en galning. Mitt vildhjärta. Allt var perfekt! Däremot mäter jag större än de 26 veckor och 4 dagar som jag är. Tycker dock att det är skönt att jag mäter större, har ju inga problem att växa bebisar iallafall,  och det är ju det allra viktigaste ♥ Betyder även att bebbe får extra bakningstid om mina egna datum stämmer.

No comments:

Post a Comment