Friday, October 19, 2012

Magåkommor.

När hösten kommer så VET man att de kommer. Magåkommorna. Sitter på helspänn och bara väntar på att det ska slå till. Sååå, i måndags kom det. En märklig sort, inget kräk, men ni vet. Den andra vägen. Båda barnen. Inne på dag 5 nu! Hoppas att det lugnar ner sig snart. Det är nu man känner sig gammal haha. man åldras liksom. Har varken tid att duscha eller ta på mig behå, hasar omkring med krökt rygg och två banantuttar som slänger omkring, svettluktandes och med handspriten i hand! Har nog bytt typ 30 blöjor sedan i måndags. My pleasure ;-)

Så jag har inte så mycket att uppdatera om. Mitt liv är inte så spännande när barnen är sjuka. Fick hem två Ben&Jerry's paket imorse med matleveransen, så det ser jag fram emot ikväll! Räknar ner tills mamma kommer, den 31 Oktober. Snart bara 1,5 vecka kvar. Hon stannar i nästan fyra hela dagar. Hon har inte sett barnen sedan i Juli så det blir helt underbart att ha henne här. Har redan planerat in att gå och se nya Bond-filmen med T. Så jäkla myyyysigt. Avatar var senaste filmen vi såg på bio. Då kanske ni kan räkna ut hur länge sedan det var. ;-) Tror att L kanske var 5-6 månader. Om vi kommer iväg så blir det date-night nummer 2 på över två år ;-) Är vi inte duktiga som håller ihop så säg? Haha. Min fina kille och jag. En dag så reser vi, du och jag. Reser jorden runt och tar hand om varandra.

No comments:

Post a Comment