Wednesday, June 27, 2012

Suget.


Hej vackra ni! :) Är så himla bloggsugen, men även så väldigt busy. Barnen, barnen, barnen. Uma är en turbobebis. Raket i rumpan har hon. Gasar omkring på full speed. Många koppar kaffe blir det för att orka hålla uppe tempot. Däckar som en apatisk gris när de äntligen somnat för natten. Har kravlat upp för trappan runt niosnåret varje kväll. I säng. Med mobilen dock. Tumblr i mitt hjärta. Min lingonvecka har kommit igång igen. Första gången sedan förlossningen. Det ville ni veta, va? Tänkte väl det ;-) Syndafloden, minst sagt. Slutat nu, men heeeerregud, trodde ett tag att livmodern ramlade ut. So very fresh. Darrar runt på svaga ben och drömmer om blodiga köttbitar att långsamt mala mellan mina vegetariska käkar. Järnbristen. Ikväll ska jag på föräldramöte. Mitt första. Så jävla vuxet, alltså. Har ni det bra? Hoppas det. Hur snygg är killen? Helt sjukt snygg. Hur kåt blir man? Väldigt. Www.desperatesteinerwives.com .... Call me.

No comments:

Post a Comment