Tuesday, September 6, 2011

Krypet!

Uma kryper som aldrig förr nu!De senaste tre dagarna har hon farit fram som en tornado lägenheten.Snacka om att välja det sämsta tillfället att utöva sin akrobatik,de enda tre veckorna vi spenderar i opraktisk lägenhet i Stockholm ;)Det är så himla tillfredsställande att se sin lilla bebis utöva värsta perfa kryptekniken.Himla snyggt!...Inte en chans att hon ligger på mage och leker stilla med någon kloss längre,det är upp,upp och iväääääg som gäller.Stå upp mot ALLT,vassa hörn och hårda golv att ramla på.Full rulle i huset med andra ord!Tvååringen är ju inte helt rumsren när det gäller vild akrobatik heller om man säger så ;)...Utmana mammas gränser är SKOJ!Inte så roligt när morsan tillslut blir arg dock.Idag blev hon tillslut ilsken när jag sprattlade och sparkade mitt i en bajsblöjebytning(Jag sparkar verkligen SKITHÅRT).Hon hotade om att "nu måste du snart börja bajja på toa" eller något sånt.Äsch.Det får nog vänta ett tag,jag är ju fortfarande så rädd för pottan och toaletten fattar jag heller inte riktigt hur den fungerar.Tycker om mina blöjor,men INTE att bli bytt.Morsan får väl bli lite starkare bara,ta mina sparkar i magen o.s.v...BE STRONG MORSAN!

No comments:

Post a Comment